פודקאסט 'הקופי הטוב בעולם'
זה הפודקאסט הכי אגואיסטי שהצלחתי לעשות.
בארבעים הפרקים הראשונים ניתחתי עד
שהבנתי לפרטי פרטים, את דפי המכירה שהכניסו הכי הרבה כסף
במאה ועשרים השנה האחרונות, בעיקר. שבעה מהקופירייטרים
שכתבו אותם כתבו עבודות הכניסו מיליארד דולר ויותר – כל אחד- בחייהם.
כל שש מאות שעות העבודה האלה
כוונו להפוך אותי לפתרון מתבקש
לעסקים שאפתנים, שרוצים יותר לקוחות טובים, יותר סגירות, פחות אכזבות.
בגלל התוצאות הפרקטיות של המחקר הזה,
ושל 16 שנות כתיבה שיווקית למגוון עסקים, שלי ושל לקוחות שלי,
אני נקרא 'קופירייטר ממיר'.
מפרק 41 הזמנתי לשיחות עומק
בעלי עסקים שבאמצעות שיווק מעולה הפכו למובילים בתחומם.
אני שואל אותם שאלות קשות, ואחת שתמיד חוזרת על עצמה:
"באיזו פרקטיקה אתה משתמש כדי להמיר הכי טוב?"
אני מקבל תשובות שהן סיכום של מליונים רבים שיצאו על פרסום,
של שנים ארוכות של הובלה בתחומים שלהם.
ואת האגואיזם הצרוף הזה, אני מציע לך.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
פרק 6: הגביע הקדוש של עולם השיווק והמכירות: מועדון מנויים שמוכר ברציפות משך עשרות שנים | גארי בנסיונגה
אם יש גביע קדוש לעולם השיווק, שווה לך להכיר אותו?אם הוא בונה לך הכנסה יציבה שהולכת וגדלה משך (עשרות) שנים, זה בשבילך?אם הוא מוסבר ברמה
פרק 5: דף המכירה שעשה הון לדונאלד טראמפ | סקוט היינס
דף המכירה המצוין הזה נכתב עבור אוניברסיטת טראמפ, ומכר מוצר מידע בשם – "הסודות הפנימיים של דונלד טראמפ" משך 5 שנים ברציפות.הערכות מדברות על מכירות
פרק 4: המייל הראשון שמולטי מליונר שולח לרשימת התפוצה שלו | בוב בליי, AWAI
בוב בליי, שהפך למולטי מליונר בכוחות עצמו לפני מעל 30 שנה, ובמקביל אליו, גוף הדרכה הגדול מסוגו בארה"ב, עושים חלק גדול מהונם מדיוור לרשימת התפוצה
פרק 3. "חיוך מליון הדולר" – מודעת פרסום למוצר יקר מאוד, ישר מהעיתון. כתב: גארי הלברט
פודקאסט הקופי הטוב בעולם מארח היום את גארי הלברט,מהכותבים הידועים והמוערכים ביותר. המודעות שלו הכניסו מיליארד דולר, כך טוענים.אולי יש פה אפס עודף ואולי לא,
פרק 2. דף מכירת הייעוץ שמכר במליון דולר תוך חצי שנה | פרנק קרן
פרנק קרן הוא משווק אמריקאי וזוהי גרסה של מכתב המכירות השנתי שלו לאיתור לקוחות טובים לייעוץ.כיועץ עסקי הוא מוכר ייעוצים במחירי פרימיום. בדף שלפנינו נראה
פודקאסט כתיבה שיווקית פרק 1. המודעה שהביאה מליוני לקוחות פוטנציאלים לחברה שפרצה את נושא השיווק באמצעות תוכן בשוק ההון | לואיס אנגל
בפודקאסט הנוכחי תפגשו מודעה שייצרה מליוני פניות,ועבדה משך יותר מ 17 שנה. היא שינתה מקצה לקצה את השיווק של בנק השקעות מהגדולים והמובילים בעולםשהפך אותו