פודקאסט 'הקופי הטוב בעולם'
כדי להפוך לאיש מקצוע שמייצר ללקוחות שלו הצלחות באופן סדרתי,
בחרתי ליצור את התוכן הכי טוב ללקוחות פוטנציאליים שלי,
שיגרום לי לדעת יותר ויותר.
למזלי, כבר שנים אני בונה לאט לאט קשרי עבודה וחברות עם
אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, והם שמחים להתראיין
ולתת את הידע המקצועי הכי טוב שלהם.
ואלה שלא הכרתי לפני כן, לרוב שמחים להתארח.
מפרק 75 תמצאו את המידע הטוב מסוגו על שיווק ומכירה של קורסים, סדנאות וכנסים באמצעות וובינרים.
אני תמיד שואל אותם שאלות כנות וקשות,
ואחת חוזרת על עצמה: "מהם
3 הדברים שהכי מועילים כדי למכור יותר בוובינר?"
כך שנצבר כאן אוצר ידע של הטיפים הטובים ביותר,
של אנשי המקצוע הטובים ביותר. אבל בבקשה אל תאמינו לי,
תבדקו בעצמכם.
מפרק 41 ועד 74 הזמנתי לשיחות עומק
בעלי עסקים שבאמצעות שיווק מעולה הפכו למובילים בתחומם.
אני שואל אותם שאלות קשות, ואחת שתמיד חוזרת על עצמה:
"באיזו פרקטיקה אתה משתמש כדי להמיר הכי טוב?"
אני מקבל תשובות שהן סיכום של מליונים רבים שיצאו על פרסום,
של שנים ארוכות של הובלה בתחומים שלהם.
ואת האגואיזם הצרוף הזה שלי, אני מציע לך.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
בארבעים הפרקים הראשונים ניתחתי עד
שהבנתי לפרטי פרטים, את דפי המכירה שהכניסו הכי הרבה כסף
במאה ועשרים השנה האחרונות, בעיקר. שבעה מהקופירייטרים
שכתבו אותם כתבו עבודות הכניסו מיליארד דולר ויותר – כל אחד- בחייהם.
כל 700 שעות העבודה האלה
כוונו להפוך אותי לפתרון מתבקש
לעסקים שאפתנים, שרוצים יותר לקוחות טובים, יותר סגירות, פחות אכזבות.
בגלל התוצאות הפרקטיות של המחקר הזה,
ושל 16 שנות כתיבה שיווקית למגוון עסקים, שלי ושל לקוחות שלי,
אני נקרא 'קופירייטר ממיר'.
מקווה שתהנו. אני זמין לענות על שאלות ולהיפגש כדי לעזור לכם להצליח עם העסק.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
פרק 21. 3 נוסחאות תוכן שמוכר מוצר יקר ובונה קהילת מעריצים, להעתקה | בן סאטל
מי שרוצה למכור מעולה לא יכול להרשות לעצמו להתפשר על "כולם"…הדף הזה מסנן את כל אלה שלעולם לא יהיו לקוחות, מראש. באותו זמן הוא בונה
פודקאסט כתיבה שיווקית פרק 20 – דף מכירת מוצר יקר (מאוד) ע"י פרובוקציה, שעשוע, קיטוב וקלילות? | בן סטל
כשהשליח מסר לי בידיים את המעטפה הזו, טיפה נפוחה מהאוצר בתוכה, עשויה קרטון קשיח עם צבעי ולוגו FEDEX,התאפקתי שלא לפתוח, מתרגש.כתובת אמריקאית ותאריך המשלוח הסגירו
פרק 19 – שיטת היפוך החביתה בקופי הנחוצה כל כך לעסקים | ג'ו שוגרמן
מהקופירייטר שמכר מוצר יחיד בהכי הרבה כסף.אלה מכם שמחפשים משהו שונה לעשות בעסק שיבליט אותו, ימצאו כאן שלושה אלמנטים עם ערך גבוה מאוד.ככה זה כשאפשר
פרק 18. מכתב המכירה שהציל ילדים וגם מכר בסכומי עתק | דרייטון בירד
מטווח 5 מטרים הדבר הקטן הזה היה נראה כמו צב מים תינוק או משהו כזה…הסירה גלשה לכיוון,וממרחק מטר הלחץ הפנימי של יושבי הסירה טיפס כמו
פרק 17. בזכות קונספט אחד: מקופירייטר מצליח לעשיר, ולעשיר פי 200 | ג'ו שוגרמן
בסיפור הזה יש הרבה כסף.וכדי לאפשר גם לך להבין איך באמצעות אותיות כתובותהוא עבר מכיסי הלקוחות לידי הקופירייטר היזם, פירטתי את הסיפור יוצא הדופן הזה
פרק 16. גאון שמכר במיליארד דולר מסביר איך כותבים דף מכירה | ג'ין שוורץ
ואיך הידע הזה מגיע אליך? לפני 5 שנים קניתי חבילה של 240 פריטים שכתב, כמעט כולם דפי מכירה. הם מבריקים. הם נראים פשוטים.וכן, הם מכרו
פרק 15. שאלון שמכר 600,000 מנויים | ביל ג'יימי והייקי רטלהטי
היום נצלול לעומק מכתב המכירה שמכר 600,000 מנויים למגזין, תוך שימוש באמצעי עיקרי בעל יכולות יצירת מעורבות גבוהות מאוד, שאלון.כחלק מכך ננסה להבין מה מאפשר
פרק 14. איך להרוויח ממרחץ דמים פיננסי | ג'ון קרלטון | ישעיהו ריב, קופירייטר ממיר
איך באפשרותך להרוויח מקריסת שוק המניות הקרובה ומרחץ הדמים הפיננסי שהולך להיגרם על ידי סוחרי סמים מוצפי מזומנים ממון וחלאות עבריינות אחרות?בפרק הזה ניכנס לעומקו
פרק 13. כל הנערות הערומות צחקו מאחורי גבו של הבחור השמנמן… | ג'ון קרלטון
"כל הנערות הערומות צחקו מאחורי גבו של הבחור השמנמן…עד שהוא נכנס לקרב סכינים עם 3 אופנועים ענקים וקשוחים" – זו ההתחלה של דף מכירה מהמרתקים
פרק 12. הרופא שלא שתה מים 20 שנה | 'אגורה פייננס'
שתיית טונות מים היא מעולה אם אתה רוצה להעלותאת הסיכויים שלך לקבל שבץ, לגרום לכשל כלייתי ולעודד אלצהיימר מוקדם… דקה 05:40 אם אתה רוצה לרסק
פרק 11. פירוק דף מכירה: כיצד גוף ההדרכה המוביל בעולם בתחומו מכניס מסת לקוחות משלמים | Agora Finanacial
אנחנו פוגשים היום עולם חדש, עולם הקריפטו…שלרובנו הגדול הוא עדיין מסתורי… דף המכירה שננתח היוםמראה לנו מה זו מלחמת קריפטו עקובה מממון, תשוקה, כוח, פחדים
פודקאסט כתיבה שיווקית פרק 10. מודעה שמכרה 150,000 קורסים | כתב: מקס זקהיים
אם כבר כתבת דף מכירה לקורס/מוצר שלך, עדיף לא להיכנס ושלא ישבר לך הלב כשמזרימים תנועה במליונים לגרסה אחת של דף מכירה משך 40 שנה,והוא