פרק 77. איך למכור בהצלחה בוובינר או בכנס גם בלי טיפה כריזמה (בייחוד אם ניסית והתאכזבת)- עם אמיר הרדוף

להציע, להציע, להציע. איך להציע כל יום, ואיך להציע בכנסים ווובינרים כך שיקנו מכם.


רוצה לדעת בוודאות רבה האם מכירה בוובינר תפורה עליך, בין אם יש או אין לך כריזמה? 
הגעת למקור ידע מבוסס נסיון עשיר ביותר, אולי העשיר בישראל.

  • רוצה לדעת האם לעסק שלך מתאים כנס, וובינר, או השקה ללא וובינר – כנ"ל.
  • רוצה לדעת מה לעשות כדי למצות את המכירות מכל הקהל שלך? גם.
    מקוה שזה מידע ראשון במעלה עבורך. כי אם כן, אתה בסביבת בינגו עסקי.
  • מעוניין לדעת אילו דברים משדרים שאתה מקצוען ברמות על?  – קפוץ לדקה  18:10.
  • רוצה לדעת מדוע טוב לך שיש בוובינר מאזינים שיגנבו את כל הידע, יעשו לבד וגם יצליחו? 23:30.

    ראיינתי כאן את אמיר הרדוף, יזם ויועץ מומחה בתחום השיווק לעסקים קטנים. מה הנגיעה האישית שלי אליו?
    אמיר האדם היחיד שלמדתי אצלו  תכנית שיווק ארוכת טווח. שנתיים ב 2010. קפצתי מדרגה.
    כנראה כמה בהבנה האסטרטגית והטקטית שלי של שיווק בכלל, שיווק אונליין בפרט,
    וטכניקות מתקדמות של מה שבעברית מתורגם כ"שיווק ישיר" (Direct Marketing),
    שהינו שכבת ידע אדירה ועוצמתית שיובאה מארה"ב, מ 2008 במידה רבה תווכה על ידיו לבעלי עסקים קטנים.

יש לו יד ורגל בסקרנות האדירה שהיתה ויש לי בקופירייטינג, במילה הכתובה ובכוח האדיר
שלה לגרום לאנשים אחרים להרגיש ולחוות דברים שכותב טוב ומיומן יוזם ומבטא.  נצלול פנימה?

00:20 – הרגל פשוט שמביא יותר לקוחות, ומנטרל במידה ניכרת את הסטרס שכרוך בכך.
05:28 – וובינר, לאילו לקוחות פוטנציאלים שלך זהו מעמד המכירה הטוב ביותר? התפתח כאן דיון מעניין ומועיל.

05:56 – מי לעולם לא יבוא לוובינר ומה הוא עושה במקום?
07:11 – מעמד המכירה המצויין השני

07:30 – מעמד המכירה השני שמתחרה בוובינרים באפקטיביות שלו במכירה אונליין.
7:40 – הרעיון המוזר שהתגשם בישראל על סיום אירוע המכירה הזה.

07:46 – ג'ף ווקר – מהו רעיון ההשקה הקלאסי שהוא מלמד –
שמהווה מכירה קבוצתית מאוד מאוד אפקטיבית, לא פחות מוובינרים. יתרון לא רע לישראלים שמחפשים מה עושים בארה"ב ואיזה כלי עוצמתי יש שכאן עדיין יותר בתולי.

08:08 השילובים: השקות בלייב, סדרות וובינרים
08:30 מדוע וובינרים והרצאות מול קהל הם מעמד מכירה רגיש יותר לטעויות מהשקות מוצר.

09:09 – השיטה הסטטיסטית להצלחה בוובינרים – כמה פעמים יש לעשות וובינר כדי להצליח איתו?
09:26 – איך לדעת האם הקהל שלך אוהב וובינר?

09:58 – מה לעשות כדי למצות את המכירות מכל הקהל שלך?
10:14 – מה עדיף, להגדיל את רשימת התפוצה או לפתח מעמד מכירה חדש?
10:22- מה אומר דן קנדי הגדול – יותר קל להביא קהל חדש למעמד מכירה קיים או לייצר מעמד מכירה חדש?

11:19 – ישראל 2024 – זמן מלחמה, מעט אחרי הקורונה –  
איך לדעת האם לעסק שלך מתאים כנס, וובינר, או השקה ללא וובינר?

12:17- לאיזה עסק טוב לעשות כנס?
– באילו תנאים נכון לעשות כנס
איזה אמצעי פרסום לא שגרתי יכול לעבוד טוב עם עסקים מקומיים? (ספציפית עם עסק של יועץ פיננסי)

13:35 – למשווק דיגיטלי מיומן – איזה פאנל באפשרותו לבחור מלבד וובינר או לעשות השקה?
14:00 – אישית, כאשר יוצא עם מוצר חדש, האם אמיר מעדיף לעשות השקה או לבנות וובינר?

15:30- בירור יסודי – האם אדם עם מעט כריזמה יכול למכור טוב בוובינר?
16:56 – אחת הדרכים המעודנות והיפות שראיתי להרים למי שמראיין אותך – מיומנות נהדרת למרואיין:
כיצד משמעות "תו התקן" שאתה נותן ללקוחות שלך מראה שאתה מקצוען.

17:14- מה הגיוני שיהיו התוצאות של מישהו שיש לו כריזמה?
18:00 – הנטיה הטראגית (בתחום המכירות) של אנשים כריזמטיים

18:10 – אילו דברים משדרים שהאדם שמעביר את הוובינר הוא מאוד מאוד מקצועי?
19:16- דוגמה להדרכה מצוינת של וובינר (באנגליה)

21:13 – איך לתת לנוכחים בוובינר הרבה מאוד ידע, שרק יגדיל להם את התאבון לרכוש ממך ויכין אותם להיות לקוחות מצוינים שלך?
22:25 – איזה תוכן שתעביר יסמן ללקוח פוטנציאלי בבהירות ובחדות שכדאי לו לקנות ממך?

23:00 – כיצד נצברת מסה של רצון מצד אחד ותסכול של הנוכחים בוובינר עד שחלקם משתוקקים שתסיר כבר את המחסום לרכישה והם יוכלו להצטרף?
23:30 – מדוע טוב לך שיש בוובינר מאזינים שיגנבו את כל הידע, יעשו לבד וגם יצליחו?

24:00 – פורמט השקה באמצעות וובינרים שעשה עם יעל גלזר ועבד.
26:30 – מדוע האמירה על אחוזי מכירה בוובינר למעשה לא נותנת אינדיקציות נכונות להצלחה?
27:50 – כיצד עובד המדע המדויק (של "שקלים לראש") שקובע האם הצלחת בוובינר?

30:40 – אילו מוצרים יקרים – עשרות אלפי שקלים ומעלה – אפשר למכור בוובינר?
34:23 – ההבדל העיקרי במכירה בין B2C (פרטיים) לבין B2B (עסקים)
ומדוע מכירה לבעלי עסקים קטנים נחשבת למכירה לפרטיים.

35:00 – לאיזה קהל לא לעשות וובינר
38:30 – מה זה  שיווק מפלג, שיווק מקטב, שיווק מתריס
ואיך הוא פועל?
דוגמה ליצירת קיטוב שגם אם אינו נכון בחיים, יכול להיות נכון לעשות אותו בוובינר

43:30 -דוגמה לשיווק מתריס שהכנסתי לעבודה על וובינר של לקוחה שלי
45:05- 3 אלמנטים שהם גיים צ'יינג'רס בחיים של עסקים – בחירה מכל נסיונו:

45:30 – אלמנט 1 שהוא פריצת דרך לעסקים- מאפשר למכור יותר ובמקביל להוריד המון סטרס מתהליך המכירה.
47:05 – אלמנט 2- כיצד לבצע פולואפ משך חודשים, בקשב ורגישות גבוהים
47:25 – איך הוא מנהל את זה.

48:41- פניה מקסימה לפולואפ: "מה נשמע, רציתי להמשיך בשיחה שלנו. האם יצא לך לחשוב מאז שדיברנו? …
49:30 – אלמנט מס' 3: כיצד הוא מנהל את הזמן שלו,
כאשר הפסיק עם מטריצת הרבעונים של דחוף לעומת עקרוני וכו' ועבר לשאלת האם מקדם או האם הכרחי.
שיטה מועילה, יכולה אפילו להועיל מאוד למי שמאמץ אותה.

51:05- כלל אצבע לקדם דברים- שבכל יום יהיה לפחות דבר אחד שהוא מקדם:
לכתוב אימייל, לקדם פרק, שת"פ, הקלטת מוצר דיגיטלי…"
לתת עדיפות למה שמסווג כמקדם.

הצעה קונקרטית לעכשיו (ב 2025 כבר לא יהיו חלק גדול מהפעילויות שלו)
55:46 – הקורס שלו ליועצים אסטרטגיים

תהנו. ישעיהו ריב, קופירייטר ממיר ומורה דרך לוובינרים ממירים

הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך