פודקאסט 'הקופי הטוב בעולם'
כדי להפוך לאיש מקצוע שמייצר ללקוחות שלו הצלחות באופן סדרתי,
בחרתי ליצור את התוכן הכי טוב ללקוחות פוטנציאליים שלי,
שיגרום לי לדעת יותר ויותר.
למזלי, כבר שנים אני בונה לאט לאט קשרי עבודה וחברות עם
אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, והם שמחים להתראיין
ולתת את הידע המקצועי הכי טוב שלהם.
ואלה שלא הכרתי לפני כן, לרוב שמחים להתארח.
מפרק 75 תמצאו את המידע הטוב מסוגו על שיווק ומכירה של קורסים, סדנאות וכנסים באמצעות וובינרים.
אני תמיד שואל אותם שאלות כנות וקשות,
ואחת חוזרת על עצמה: "מהם
3 הדברים שהכי מועילים כדי למכור יותר בוובינר?"
כך שנצבר כאן אוצר ידע של הטיפים הטובים ביותר,
של אנשי המקצוע הטובים ביותר. אבל בבקשה אל תאמינו לי,
תבדקו בעצמכם.
מפרק 41 ועד 74 הזמנתי לשיחות עומק
בעלי עסקים שבאמצעות שיווק מעולה הפכו למובילים בתחומם.
אני שואל אותם שאלות קשות, ואחת שתמיד חוזרת על עצמה:
"באיזו פרקטיקה אתה משתמש כדי להמיר הכי טוב?"
אני מקבל תשובות שהן סיכום של מליונים רבים שיצאו על פרסום,
של שנים ארוכות של הובלה בתחומים שלהם.
ואת האגואיזם הצרוף הזה שלי, אני מציע לך.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
בארבעים הפרקים הראשונים ניתחתי עד
שהבנתי לפרטי פרטים, את דפי המכירה שהכניסו הכי הרבה כסף
במאה ועשרים השנה האחרונות, בעיקר. שבעה מהקופירייטרים
שכתבו אותם כתבו עבודות הכניסו מיליארד דולר ויותר – כל אחד- בחייהם.
כל 700 שעות העבודה האלה
כוונו להפוך אותי לפתרון מתבקש
לעסקים שאפתנים, שרוצים יותר לקוחות טובים, יותר סגירות, פחות אכזבות.
בגלל התוצאות הפרקטיות של המחקר הזה,
ושל 16 שנות כתיבה שיווקית למגוון עסקים, שלי ושל לקוחות שלי,
אני נקרא 'קופירייטר ממיר'.
מקווה שתהנו. אני זמין לענות על שאלות ולהיפגש כדי לעזור לכם להצליח עם העסק.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
86. שבעת ההבדלים בין וובינרים שמוכרים במיליונים משך שנים לאלו שקורסים אחרי מספר שידורים, עם אורטל כהן
למה להתבסס על הידע בשיחה הזו כדי להקים וובינרים, לשווק אותם ולמכור בהם זה רעיון טוב? 3 סיבות:הראשונה, כי אורטל בצד הפרפורמנס, הקים סוכנות דיגיטלית
85. מענה לשאלות הטכנולוגיות -טכניות הקריטיות להצלחה בוובינר זום שלכם, עם זהר עמיהוד
כשמנסים להפחיד מנהל בחברה, אומרים לו שהוא הולך להשקיע עשרות אלפי שקלים בפרסום וובינר, ובעיה טכנית אחת יכולה לדפוק הכל. במקום לפחד עדיף כמובן לפתור
84. איך למכור קורס במחיר עשרות אלפי ₪ בוובינר + שיחת פולואפ אחת (באמצעות 'הזדמנות חדשה')
הוא עושה את זה באמצעות שיטה סדורה, מובנית, בת שני חלקים: חלק א': עיקר, לב, הרוב המוחץ של השכנוע – נעשה בוובינר. חלק ב': בדיקה
83.איך למכור בוובינר הרבה יותר – מוקדש למי שלקח הרצאה ובסופה הדביק מכירה, אבל לא מרוצה מהתוצאות.
מכירה בהרבה מאות אלפי שקלים בוובינר אחד מתרחשת, גם בישראל קיץ 2024.מאיפה אני יודע? מיד ראשונה.לא כבעל העסק אלא כיועץ ומלווה שיווקי שנבחר לכך במידה
82. למעבירי וובינרים מנוסים: 10 טכניקות, תפיסות וטריקים למכירה מתקדמת בוובינרים. עם גל צחייק
גל צחייק עשה מאות וובינרים. כמות התובנות ששיתפנו אתכם בהן כאן היא גדולה מאוד.וחלק גדול ממנה מצוין בייחוד לאנשים שכבר עשו וובינרים ומחפשים מידע מתקדם.תהנו!ואם
81. איך למכור בוובינר יותר או הרבה יותר, באמצעות אוטומציות שיווק ומכירות, עם גיא מיזינסקי
מזהיר מראש, פרק מרעיב עסקית.ולמה?הרוב הגדול של בעלי העסקים שעושים וובינרים מפסידים חבילותתודות לאוטומציה שכבר יש להם.אם יש, לרוב היא עוסקת בתמיכה מנהלתית. אבל –
80. המסע המעשיר לארץ הוובינרים האוטומטיים (אוור גרין) שעושים מאות אלפי שקלים לשידור, עם הדס רדנסקי
וובינר אוטומטי או וובינר אבר גרין (ever green) הוא "הגביע הקדוש" של מעבירי וובינרים.זה לא כזה פשוט. וגם לא כזה מסובך. יש כמה כללי בסיס
פרק 79. איך יונית העלתה את מחיר הקורס מ- 50 ל- 2,376 ₪ והקפיצה את כמות ותדירות המכירות, תוך מעבר למכירה בוובינרים? עם יונית שינטל
למי שלהוט להעלות מחירים ולמכור המון, והכל עכשיו ומייד, יש לי מסר ברור:Don't! גם אם יונית העלתה את המחיר בממוצע של פי 17 בשנה,עד עכשיו
פרק 78. איך למכור בוובינר במחירים גבוהים במידה יוצאת דופן, עם טל גלבוע
ריאיינתי את טל גלבוע, מי שמכיר את האיש הנדיב, החכם, הסופר רציני והחייכן הזה. שבזכות כוח רצון ואמונה חזקה במטרה לשמה הוא פועל, הפך להיות
פרק 77. איך למכור בהצלחה בוובינר או בכנס גם בלי טיפה כריזמה (בייחוד אם ניסית והתאכזבת)- עם אמיר הרדוף
רוצה לדעת בוודאות רבה האם מכירה בוובינר תפורה עליך, בין אם יש או אין לך כריזמה? הגעת למקור ידע מבוסס נסיון עשיר ביותר, אולי העשיר בישראל.
פרק 76. איך להשיג מקסימום שיווק לעסק באמצעות כנסים דיגיטליים ושיתופי פעולה, עם דקלה אפשטיין
חלק ניכר מהצמיחה העסקית המהירה בעסק הקודם שלי הגיע מכנסים.עשינו עשרות רבות של כנסים פרונטליים. איך שנכנסה הקורונההכנסים הפכו במיידי לדיגיטליים, וכמו שמספרת דקלה, באותה
פרק 75. איך להביא מקס' אנשים לוובינר במינימום מחיר דרך פייסבוק ואינסטגרם, עם רוחמה סלע
יש כאן פרק עשיר בצורה בלתי רגילה בתוכן שמסביר ממש מה לעשות ואיך כדי להביא לוובינר שלך תנועה מפייסבוק ואינסטגרם בעלויות הנוחות ביותר.רוחמה הביא תוכן