פודקאסט 'הקופי הטוב בעולם'
כדי להפוך לאיש מקצוע שמייצר ללקוחות שלו הצלחות באופן סדרתי,
בחרתי ליצור את התוכן הכי טוב ללקוחות פוטנציאליים שלי,
שיגרום לי לדעת יותר ויותר.
למזלי, כבר שנים אני בונה לאט לאט קשרי עבודה וחברות עם
אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, והם שמחים להתראיין
ולתת את הידע המקצועי הכי טוב שלהם.
ואלה שלא הכרתי לפני כן, לרוב שמחים להתארח.
מפרק 75 תמצאו את המידע הטוב מסוגו על שיווק ומכירה של קורסים, סדנאות וכנסים באמצעות וובינרים.
אני תמיד שואל אותם שאלות כנות וקשות,
ואחת חוזרת על עצמה: "מהם
3 הדברים שהכי מועילים כדי למכור יותר בוובינר?"
כך שנצבר כאן אוצר ידע של הטיפים הטובים ביותר,
של אנשי המקצוע הטובים ביותר. אבל בבקשה אל תאמינו לי,
תבדקו בעצמכם.
מפרק 41 ועד 74 הזמנתי לשיחות עומק
בעלי עסקים שבאמצעות שיווק מעולה הפכו למובילים בתחומם.
אני שואל אותם שאלות קשות, ואחת שתמיד חוזרת על עצמה:
"באיזו פרקטיקה אתה משתמש כדי להמיר הכי טוב?"
אני מקבל תשובות שהן סיכום של מליונים רבים שיצאו על פרסום,
של שנים ארוכות של הובלה בתחומים שלהם.
ואת האגואיזם הצרוף הזה שלי, אני מציע לך.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
בארבעים הפרקים הראשונים ניתחתי עד
שהבנתי לפרטי פרטים, את דפי המכירה שהכניסו הכי הרבה כסף
במאה ועשרים השנה האחרונות, בעיקר. שבעה מהקופירייטרים
שכתבו אותם כתבו עבודות הכניסו מיליארד דולר ויותר – כל אחד- בחייהם.
כל 700 שעות העבודה האלה
כוונו להפוך אותי לפתרון מתבקש
לעסקים שאפתנים, שרוצים יותר לקוחות טובים, יותר סגירות, פחות אכזבות.
בגלל התוצאות הפרקטיות של המחקר הזה,
ושל 16 שנות כתיבה שיווקית למגוון עסקים, שלי ושל לקוחות שלי,
אני נקרא 'קופירייטר ממיר'.
מקווה שתהנו. אני זמין לענות על שאלות ולהיפגש כדי לעזור לכם להצליח עם העסק.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
48. איך להיכנס לטיקטוק קטנים ולצאת גדולים, עם מירב שביט
מירב היא אמנית, מירב היא טכנולוגית, מירב היא אשת שיווק מוכשרת מאוד ומצליחה מאוד. גם בטיקטוק, שהיתה התירוץ הרשמי שלי לראיין אותה בפרק זה, בו
47. איך לעבור טרנספורמציה פנימית תוך כדי כתיבת קופי, עם ערן שטרן
חבר ותיק, מנטור עסקי, שקהל נלהב של עשרות אלפי אנשים בפניהם הרצה עד כה בכל הארץ, הקנו לו את המעמד של מרצה מבוקש בקרב קהלים
46.לכתוב ויראלי, לכתוב משכנע – עם ד"ר יניב זייד – מומחה בינ"ל לשכנוע
איך מייצרים תוכן ויראלי בפוסטים, בסרטונים, במיילים, בהרצאות, במופעים, בספרים? כשבאתי לפני כמה שנים לכנס של יניב – "מופע המסרים של דוקטור שכנוע",אחד הנוכחים בקהל
45. איך לעבור את סנסורי הבולשיט של הקוראים עם כתיבה מכוונת טוב, חיה, נדיבה – עם רוני ויינברגר
רוני ויינברגר הוא חיית קופי שקטה וצלולה, איש חכם מאוד, מצליח מאוד, צנוע מאוד.אנחנו מכירים כבר 31 שנה, שירתנו יחד.יש לו מתנה בשבילכם, אני ממליץ:מתנה
44. שיווק לאנשים שיהיו פה גם מחר – עם אליאב אללוף
איך לשכנע לבחור בעסק שלך, בלי מניפולציות. "מה זה אומר פגם אסטרטגי? זה למשל אם אני אגיד לך שיש לי אבקת כביסה שמנקה מעולה וגם
43. איך ליצור חיבור עמוק עם הקהל שלך באמצעות קופי – עם גיל פרץ
אם כבר יצרת מוצר פרימיום או שלא, מה שגיל מספר יסקרן אותך בצורה בלתי רגילה.כי בדרך לקנות ממך שירותים, והרבה יותר מזה כשמדובר בשירותי פרימיום,
42. האמת המרה על יחס ההמרה ואיך להימנע משיווק מכאיב ובזבזני – עם יואבי שני
לקבלת עדכונים על פרקים חדשים עם יואבי שני, קופירייטר ותיק ומנוסה, העמקנו בדרך בה אנחנו מספרים לקוראים שלנו את המציאות במגמתיות שמשרתת את האינטרסים שלנו
41. כתיבה שיווקית מטלטלת – לכתוב מהבטן של הלקוח – עם רוזין רוזנבלום
לקבלת עדכונים על פרקים חדשים רוזין היא מומחית לשיווק באמצעות תוכן. הדבר היחיד שלא הפתיע בפרק הזה הוא שרוזין התחילה להפתיע, והמשיכה לאורך כל הדרך.
40. 21 נוסחאות קצרות ועוצמתיות למשיכת הלקוחות הפוטנציאלים והשארתם אצלך | קלייטון מייקפיס
היום הגענו לפרק 40.סיבה לחגיגה והיום נחגוג בגדול. עם אחת המיומנויות החזקות ביותר שתרכשו אי פעם ככותבים, ושתרצו שמי שיכתוב עבורכם יכיר מצוין. בדקות הקרובות
39. להפוך לעשיר לאט | גארי בנסיונגה
מה מקבלים בפרק? הבנה עמוקה של מתי ואיך לטפל בקהל שחושד בכוונות של כל השוק שלך.האם יש בתחום שלך לקוחות חשדנים? אם כן, יכול להיות
פרק 38. חמש דרכים שוולר נכנס למוח שלך וסולק אותך בלי שתרגיש | עידן וולר
בפרק זה נראה ונבין 5 טריקים קופירייטריים ופסיכולוגיים של משווק מהבולטים בישראל, עידן וולר.יזם שהפך את עצמו לקופירייטר, ליזם מפותח יותר, למנטור, לסטרט אפיסט, לדמות
פרק 37. מסלול 20 נקודות – שכנוע בדף מכירה באמצעות יהירות – יוג'ין שוורץ
היום לקחתי מודעה שאינסרטים שלה נכנסו לעיתונים ובמגזינים בכל רחבי ארצות הברית. פירקתי את מסלול המכירה שלה לשלבים שאפשר ליישם בהרבה תחומים,עם השירותים והמוצרים שלכם,