52.איך למכור באמצעות שבירת "חומת ברלין" בין שיווק-מכירות-דיגיטל-אסטרטגיה-ניהול, עם לוטן סגל

כמות הידע, התשוקה, והחוכמה שיש בתכנים שכאן בהחלט מאתגרת את התפיסה הרגילה על העברת ידע. ידע תמציתי, דחוס, הרבה ממנו בזמן קצר, ולא, לא רצוי לוותר עליו. אם תתחילו לשמוע, ספק אם תצליחו להתנתק.

האיש, לוטן סגל, אותו ריאיינתי, חבר קרוב וותיק, שבא מהשטח. מכמה שטחים: מכירות, שיווק, קופי, הרצאות, בימוי… כמה מהמלים בהן הצגתי אותו:

לוטן סגל מומחה לשיפור מערכי מכירה שעובד עם החברות והארגונים הגדולים בישראל: צ'קפוינט, יונילבר, טמבור, שילב, חברת חשמל, בנקים, חברות ביטוח ופיננסים, מכללות ואוניברסיטאות וגופים ממשלתיים וכמובן בעלי עסקים, עמותות וארגונים חברתיים.

הוא יוצא עם צוותי מכירות לשטח, מאזין לשיחות במוקדים, מפתח תורות מכירה, תסריטים, בונה מודלי תגמול בונוסים ותמריצים, הדרכות וסדנאות לפיתוח עובדים ומנהלים, תוכן דיגיטל ועוד.

הוא כתב שלושה ספרים, הראשון נקרא "למכור כאילו יש מחר", השני אוטוטו בחנויות והשלישי הוא אוסף של ראיונות עם יותר מ- 50 מנכ"לים בכירים במשק.

לוטן מרצה לעתים בלשכת המסחר, איגוד השיווק, המכללה למנהל וגופים נוספים.

זהו הראיון הראשון שלו לקראת הוצאת הספר החדש, שמציג דברים מחברים נושאים לכאורה שונים, שכאשר באים יחד, העוצמה שלהם אדירה.

בהתחלה תשמעו איך לוטן שומע מה קורה לאנשים בתוך הראש,
ומשם ניכנס לעושר רעיונות וידע, גם בקופי ובעיקר במכירות ושיווק:

14:55 – כמה אחוזים ממה שכותבים צריך לעוף לפח?
16:07 – איך להגדיר על איזה נושא אתה מדבר באיזה ערוץ שיווק?
25:20 – מה ההבדלים הענקיים והלא מטופלים בין מכירות עכשיו ולפני כן?

26:45 – למה אמרה לו תרצה גרנות, מאושיות הקופי בישראל, "קופירייטינג קטן עליך?"
27:40 – באיזו מידת דיוק מודדים את התרומה של איש מכירות לארגון?
30:46 – איך להפוך להיות קשוב ללקוח?

31:05 – מיומנות העל – אחריות רדיקלית
35:50 – מה היה קורה אם הסופרים הטובים בעולם היו אנשי מכירות?
36:30 – איזו הכשרת קופי מקבל מי שחוטף עשרות אלפי ניתוקי טלפון ואלפי טריקות דלתות בפרצוף במכירות מדלת לדלת

36:57 – מוכנים להפגזה? טעימה מהידע של לוטן על טיפוסי אנשים שונים
37:11 – "אני אוהב אותך" / "בלעדייך אני חצי בן אדם" – מה ימכור טוב יותר?
37:32 – מה לשזור בטקסט כדי שכתיבה שיווקית טטרגט כמות של טיפוסים

37:50 – איך להשתמש ב  content hacking ?
38:04 – איך לגרום לתוכן שלך למכור על ידי שבירת "חומת ברלין" בין  שיווק-מכירות-דיגיטל-אסטרטגיה-ניהול
– 4 דברים שרוצחים מכירות לכל עסק וארגון

– מה גורם ללידים חמים להפוך לקרים?
– מה גורם ללקוחות להעלם אחרי שנוצרה כימיה?
– למה פולואפ לא עובד לנו?

– הבעיה מספר 1 במכירה: פעם ראשונה שמדבר על זה בפודקאסט:
  הלקוח צריך המון ידע כדי לקבל החלטה. אבל לא יתן לך את הזמן הזה.
– תוכן, מכירות ומעמד המכירה המושלם של הגורוס ללקוח שבוי:

– התשובה היחידה ללקוח שלא קונה במקום –
  תכנים מדויקים שיגרמו לו לפתוח, לקנות, לצרוך, להרגיש דברים מסוימים ולרכוש
– מתי אתה מבלבל את הלקוח מרוב התכוונות "טובה"

–  כללי המשחק בין אוטומציה וגנריות לאינדיבידואל אוואטר, סגמנטציה, פרופיילינג
– כיצד לטפל בנדל"ן מת – כמויות עתק של לידים ששוכבים מתים במערכת
   בשווי גם של מליונים ועשרות מליונים.
– מה אתה עושה עם עשרות אלפי לידים קרים במערכת?

– למה לקוחות לא חוזרים לאיש המכירות? 4 סיבות:
   לא נתפס כאובייקטיבי, שאילת שאלות, "כרטיס אשראי מהלך", אובדן הובלה.
 – מרתון מכירות מבוסס תוכן למוקדי מכירות ואנשי שטח –
   פתרון להחייאת לידים מתים – יום מכירות על סטרואידים

– מתי לא מניעים לפעולה!
– מתי אשלח תוכן בנושא אחריות?
– RTC –  Reason to Call

–  תורה שלמה המפורטת בספר – איך תדע אילו תכנים להכין,
איך תדע לענות לשאלות הנפוצות של לקוחות שלך,
– איך להפוך את החשש מלהיות "ידניים" ולרצות להיות אוטומטיים – להצלחה במכירות

איך משיגים את לוטן:
אתר
אתר הספר
פרופיל פייסבוק
לינקדאין





הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך