42. האמת המרה על יחס ההמרה ואיך להימנע משיווק מכאיב ובזבזני – עם יואבי שני

לקבלת עדכונים על פרקים חדשים

עם יואבי שני, קופירייטר ותיק ומנוסה, העמקנו בדרך בה אנחנו  מספרים לקוראים שלנו את המציאות במגמתיות שמשרתת את האינטרסים שלנו כבעלי עסקים.
תקראו לזה "הנדסת תודעה"?
כמובן שזה נכון.

ונכנסנו לעומק – איך לעשות את זה נכון, בלי לדרוך, בלי לדרוס, ביצירת זוויות חיוביות שמאירות לאנשים את החיים בצורה בה הם רוצים לחיות אותם.

יואבי הוא בעל השם המקצועי "ארכיטקסט". קופירייטר עם ניסיון של 20 שנה, המציא אם השם zer4u"", עבד עם בנקים כולל לאומי, האוניברסיטה העברית, גוגל, מנורה. קרנות, עמותות, וגופים גדולים נוספים.

הוא עשה דרך הפוכה ממני – צמח במשרדי פרסום גדולים, ומשם הפך לקופירייטר עצמאי, או איך שאמר לי אחרי הקלטת הפרק "אתה עם סכין בין השיניים, באת מהשטח".

רגעים שכדאי להתחיל את ההאזנה בהם:

3:02 –    מה הוא עוד לא כתב?

11:56 – איך להשתמש נכון בכותרות "זאב זאב"

13:30 – איך לצייר במילים עתיד טוב?

14:50 – איך הקופירייטר מתכונן לכתיבה?

17:40 – איך צמח הסלוגן הגאוני של מסטיק אורביט בלי לשנות את המוצר?

19:30 – הסיפור של היזם שמכר משקפי שמש בהון ניכר

23:15 – איך הכותב יצר מסתורין – מה הוא לא הראה בפרסומות?

25:10 – סיפור דף המכירה שלי שמכר ב 10% + הצגה של דף המכירה הזה

27:52 – הסיפור מאחורי מוצר "50 הכותרות שיצילו אותך בכל פעם שחסר לך רעיון מבריק"

29:41 – יואבי מנתח כותרת שהצליחה בגדול – קחו ותשתמשו

31:20 – עבודת קופי מבריקה של יואבי שני – בתחום כואב

32:20 – למה אסור להכאיב ללקוחות בקופי? (לא קשור למוסר)

35:03 – האמת המרה על יחס ההמרה

38:35 – איזה טון יש למייל שיכול למכור טוב?

36:50 – 2 טיפים חזקים לכתיבת קופי טוב

39:40  – איך לקבל ממני מתנה ממש שווה?

 

 

הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך