פרק 19 – שיטת היפוך החביתה בקופי הנחוצה כל כך לעסקים | ג'ו שוגרמן

מהקופירייטר שמכר מוצר יחיד בהכי הרבה כסף.
אלה מכם שמחפשים משהו שונה לעשות בעסק שיבליט אותו, ימצאו כאן שלושה אלמנטים עם ערך גבוה מאוד.
ככה זה כשאפשר ללכת בעקבותיו של גאון עם אומץ שהיה מוכן להיכשל שוב ושוב ושוב,
וכל פעם ללמוד יותר. הוא הפך את זה לדרך חיים.

קראו לו ג'וזף שוגרמן או ג'ו שוגרמן. ועד לפני שבועיים וחצי גם היו קוראים לו כך.
אבל אז הוא נפטר. חוץ מהיותו אדם טוב, נדיב, צנוע, חכם מאוד, מפרגן,
הוא נחשב לקופירייטר שמכר מוצר יחיד בהכי הרבה כסף.

אלה הם משקפי השמש עליהם דיברנו בפרק 17, בלו-בלוקר,
מהם מכר משך 20 מליון זוגות משך 5 שנים.
את המחירים אפשר להבין לפי הפרסומים הנוכחיים, הצצה בניוזלטר מראה טווח מחירים של 44 עד 52 דולר.
תוכלו לראות באתר בלובלוקר.קום

במודעה שלפנינו נראה איך לוקחים מוצר שעל פניו מאוד קשה למכור, והופכים אותו ללהיט מכירות.

להורדת המודעה

הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך