אם אתה מנסה למכור בוובינר או בכנס או בהשקה אונליין ולא מצליח, נסה להחליף לכובע הבא

(וכמה טכניקות לשיפור המרות)

הטכניקה הזאת יעילה במיוחד לתיקון שגיאות שיכולות להכניס
לראש של מישהו חשוב לך את הרעיון
שאתה לא העיפרון הכי חד בקלמר.
ואולי הוא טעה בבחירה.
 

אחרי שסיימת לכתוב משהו חשוב לך, כמו הצעת מחיר לריטיינר של חצי שנה
בהרבה אלפי שקלים לחודש,


אתה קורא הכל מהסוף להתחלה,
ומול עיניך קופצות שגיאות כתיב שקודם לא עלית עליהן,
כי שינית את סדר הפעולות.


ב 15 שנה עשיתי את זה  גג 3 פעמים.
כי זה דקדקני ומתיש.


הפתרון?
שמי ששם אליך סוף סוף לב, לא ירצה לתפוס אותך בשגיאות קטיב
או כל שגיאה אחרת. שהוא יראה קודם כל את הכריזמה/קסם איש/אוטוריטה
שלך.

אנשי מכירות עם אגו מנופח מתרסקים כאן בהפוך על הפוך.
במקום להכין מכירה מעולה, מתוך הכרת הלקוח,
הן בכנסים, הן בהשקות קורס באינטרנט והן בוובינרים,

הם חושבים שמכבש הכריזמה שלהם יכבוש את הלקוח
כשבתכלס צורת ההפעלה שלו יכולה מקסימום לדרוס
אותו כשהוא מרגיש כאב כאילו היכו אותו בפטיש.

אופן המכירה הזה זולג גם לשיווק,
וגורם לו להיות כוחני וטיפש.

איך אני יודע?
 Been there Done that

כדי להפוך את המכירות והשיווק לחכמים, מתוחכמים ובעיקר משיגים יותר,
3 כללי אצבע:

1. נחמדות (אַללָּה יֻסְתֹר)

כמות הפעמים שהייתי נחמד מדי ופספסתי מכירה, מתחרה בזו של לקוחות שלי.


עד שהבנתי שנחמדות לא משרתת את הלקוח.


למה הוא בא אליך? בגלל החיוך? בטח לא.
גם הדודה שלו נחמדה אליו.


כי הוא שמע שיש לך יד יציבה של מנתח,
ואתה יודע לחתוך החלטות מכניסות עבורו. מכניסות מה שאתה עושה: כסף, מערכות יחסים, בריאות…


אז להוריד את מינון חיוכי החנפנות.
לתת קדימות למקצועיות, גם אם חודש אף אחד לא קנה ממך, סביר שגם בגלל זה.


ו- כן. חיוך זו מחויבות חברתית כמו שאומר המאמן שלי פטריציו פאולטי.
העצה היא להרחיב את מעגל האנשים אליהם אתה מחייך,
ולצמצם את הפעמים בהם אתה מחייך כדי לרצות, וודאי וודאי בשיחת מכירה.



2. חכם או תם או רשע או שזה אינו יודע לשאול?

תם. בטח תם.

הרמה הגבוהה ביותר של מקצועיות במכירה,
היא היכולת שלך לומר את הדברים שלך בצורה פשוטה.

 

כל כך פשוטה שאין שום מונח מקצועי שהדיוט לא יבין.

 

כזו פשוטה שגם אם תאזין להקלטת וובינר שלך, או לשיחת מכירה עם לקוח,
עוד 20 שנה, אחרי שתחליף קריירה או כמה, הכל יהיה לך ברור ומובן לגמרי.

3. חדש

במקום להתחפר במקצועיות שלך ולחזור בפעם המליון על אותם דברים,
ספר משהו חדש.
לא עולה לך? תקרא ספר ותמצא.

 

ספר לא מביא לך חדשנות?

 

תצטלם לסרטונים.
הצורך שלך שיראו אותך יצית בך חדשנות. איך אני יודע? אחרי הסרטון ה 90 בדרך לאתגר ה 101 שלי, אני כבר יודע. בדוק.

 

ישעיהו ריב

קופירייטר ממיר ומורה דרך ליצירת, שיווק ומכירת קורסים.

אם אתה מנסה למכור ולא מצליח, בייחוד בוובינר, נסה

להחליף כובע:

תתחפש לתלמיד כיתה ד' עם הפרעת קשב קשה באמצע שיעור באמצע היום, שרוצה לצאת להפסקה לשחק, לדבר עם חברים, לעשות כיף, לאכול, לעשות כל דבר אחר, ואתה תוקע אותו מול המורה שזה אתה.



דבר אליו. רק אליו.



תזכור, תלמיד כיתה ד' עם הפרעת קשב קשה.
זה הלקוח שלך. הוא יכול להיות מאוד אינטליגנטי ומאוד חכם. אבל אם לא תדבר ברור, פשוט ובטון נכון, הוא לא ישים עליך.



אם אתה לא מצליח למכור לו אפילו שכבר ניסית והשקעת חודשים או שנים של מאמץ וכסף, כתוב לי, נעשה שיחה קצרה להכרות ואבחון המצב.




אם רלוונטי, אציע לך שירות שלי.

פוסטים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה