כל החטופים הביתה לפני הכל!
הפסיכולוגיה העמוקה של וובינרים:
תכונת המפתח של מעבירי וובינרים שגורמת להם למכור יותר או הרבה פחות
נסו רגע לתאר לעצמכם שאתם רואים תמונה של מישהו – לקוח, שותף עסקי פוטנציאלי, ספק, חבר, בן או בת זוג אפשריים –
וכבר יודעים ברוב המקרים באילו דברים אותו אדם/חוה חזקים ובאילו חלשים…
כמה הידיעה הזו תעזור לכם להתקדם איתו או איתה.
למשל האם אוהבים לדבר עם הרבה אנשים, האם מפוזרים או מכונסים באופיים, האם יש להם יכולת ניהול גבוהה…
לפני כמה שנים בכנס של רובין שארמה – זה שמכר את הפרארי של הנזיר – היה שולחן שבו ישבו מנהלים וסיפרו על… ניהול.
היה משעשע לראות שמתוך שישה מנהלים, שישה היו… קרחים.
אז מה, לכל מי שיש נסיגת שיער יש כישורי ניהול מולדים גבוהים?
זה קצת יותר עדין מזה.
מהרגע שלמדתם את השיטה, קחו את עצמכם בפאסט פורוורד 23 שנה קדימה שבהן
אתם משתמשים בה כל יום כמה פעמים כדי להסתכל על כל אדם חדש שאתם פוגשים, להבין מה הפוטנציאלים שלו, ותמצאו שצמחה בכם יכולת חדשה.
זה יכול להישמע חירטוט מושלם עד שמתחילים להשתמש בזה.
למזלי אני טיפוס סקרן ומאז שנתקלתי בידע הזה לפני התקופה הזו,
אני מסתכל מזווית המבט הזו על כל מי שאני מכיר, זה הפך לאוטומט.
זה לא שיפוט, אלא אבחון נייטרלי של המציאות.
במקום לנסות להעביר לכם גוש מהידע הזה שייתקע בגרון
נתמקד ב- 4 תכונות,
כמו רשת צירים שעוזרת לנו להכיר את היכולות שלנו.
חיוביות ושליליות
לכל האנשים יש נטיה להיות יותר חיוביים או יותר שליליים.
זה לא ציון לשבח או לגנאי,
זה יותר כמו להגיד האם יש לך במקור שיער שחור או בלונדיני.
הרבה אנשים מגיעים אליי וקל לראות שהם חיוביים.
אני למשל שלילי במקור, כששואלים אותי משהו, האוטומט שלי יענה לרוב "אי אפשר".
תחשבו איזה כיף לאנשים שכל מה ששואלים אותם הם עונים פנימית "אפשר".
איזו יכולת אדירה זאת לחיים.
מה אבל לא עובד בשיווק ומכירות ווובינרים לאנשים חיוביים או יותר מדי חיוביים?
כשהם יספרו לך על קורס מדיטציה, הם יספרו לך כמה תהיה רגוע.
אם הם מוכרים לך מכונית הם יספרו לך איך תיסע חלק.
אם הם מנסים לשדך לך חבר/ה שלהם הם יספרו לך כמה היא מדהימה.
הם לא יספרו לך מספיק שעכשיו אתה מרגיש להם עצבני וחרד.
לא שהמכונית שיש לך רואה מוסך הרבה יותר מדי
ולא שמזל שנפרדת מהזוגיות האחרונה שלך שהיתה רעה לך.
לא.
הם מדברים על הדברים החיוביים ולא מספיק על השליליים.
ומה קורה למי ששלילי?
ההיפך. וכשאתה מדבר על הדברים הרעים שקורים למישהו ובגלל זה הוא קונה ממך,
לנסיוני לפחות אתה מקבל לקוח לא מרוצה, עצבני, לא מסופק, שלמען האמת לרוב אתה בעצמך לא יכול לגמרי לעזור לו, כי לא רק שקשה לו מדי,
גם הבאת אותו להיות יותר כועס, חושש, עצבני, ככה מכרת לו
וכשככה מתחילה מערכת יחסים, היא תמשיך כך.
הצמד השני: אקטיבי ופסיבי
כל אדם הוא גם יותר אקטיבי או יותר פסיבי.
היתרונות של אדם אקטיבי?
הוא פחות מחכה שהדברים יגיעו אליו, אלא פועל כדי להשיג אותם.
מריחים חוסר סבלנות באוויר?
לעיתים קרובות מדי אדם אקטיבי שחותר לעשיה יפעל בחוסר סבלנות.
היתרונות של אדם פסיבי?
הוא יותר נינוח, ונותן לדברים להגיע אליו, בדרך כלל מגזים בזה
ואז מיתרון זה הפוך לחיסרון.
מכירים את זה אצל עצמכם או שאתם יותר פסיביים?
נסו להבין אם אתם יותר אקטיביים או יותר פסיביים
וכשתגלו, נסו לבחון סביבכם איך נראים פיסית אנשים יותר אקטיביים
ואיך נראים אנשים פסיביים.
כמה דבר כזה משפיע על הביצועים שלכם בוובינר?
מרגע התכנון ועד הביצוע, לכל אורך הדרך.
לפעמים המון.
מי שמזהה את זה בשלמות מקבל יתרון- בכל שלב בשיווק ובמכירות שלו,
ובחיים.
מי שלא – ממשיך להתבטא בצורה שלא מספיק תורמת לו.
זה חלק ממה שעושים איתי, מגלים לא רק איך לשווק ולמכור בוובינר שלך אלא איך לעשות את זה על סמך היכולות שלך. הספציפיות.
ישעיהו ריבּ
מלווה בעלי עסקים לוובינרים ממירים

נ.ב
לליווי אישי לוובינר ממיר אפשר לפנות אליי במייל חוזר.