פרסומת מפורקת ומוסברת לבעלי עסקים שצריכים להמיר טוב יותר

לפני שנקפוץ לדוגמה שממחישה הכל,
נזכיר לעצמנו שמכירה, המרה, איך שתרצו לקרוא לזה, מבוססת על יצירת קרבה
ומניפולציות רגשיות.

איך עושים את זה?

מורידים את רמת האינטלקט ומעלים את רמת הרגש.
אני לוקח טקסט דומה לזה שכתב לקוח שלי בהכשרה פרטית לאימייל מרקטינג:

תדמייני לעצמך בוקר רגיל בחיים שלך שמתחיל בצורה טובה ומוצלחת.
הכל בסביבה שלך מתרחש בדומה לאיך שזה קורה תמיד, רק הפעם אין רעשי רקע,
אין משהו שמתיש אותך, פשוט כי את יודעת מה את רוצה.

זו פסקה מובנת וברורה. כמה היא מחברת אותך לרגש שלך?
נו.
עכשיו אכתוב אותה ברמת מעורבות עמוקה יותר, תנסו להרגיש:

דמייני איך בוקר אחד את מתעוררת ובעוד העיניים שלך עצומות כל הגוף שלך רגוע,
את מרגישה שהלילה ישנת מצוין והתמלאת באנרגיה ליום שבו תעשי דברים חדשים שישמחו אותך.

המחשבות שעוברות לך בראש צלולות ובהירות. הכל מסודר לך מול העיניים,
את יודעת בוודאות מלאה איך היום הזה יהיה שלך, וגם כשיקרו דברים לא צפויים
תהיה לך עוצמה וביטחון להפוך אותם לארועים שתביני אותם והם יבנו בך כוחות חדשים.

במה נעזרתי?
בשלושה אלמנטים:
1. חיבור לתחושות הגוף.
2. דיבור על סדר.
3. הכנסה של מילות כוח.

פשוט? כשיודעים איך 🙂

בברכת מועדים למילאנו, זה הכיוון.

 

ישעיהו ריב, דפי מכירה ממירים

ישעיהו ריב,
קופירייטר ממיר

נ.ב
שיעורים פרטיים לכתיבת מיילים ממירים?
 כן, יש כאלה. כן אני נותן אותם.
למי זה מתאים? למי שתקוע עם מיילים שלא ממירים כפי שהיה רוצה, למשל
בהבאה לוובינר.
במשלוח למי שמילא טופס בדף רכישה ולא קנה

מזמין לפנות במייל חוזר.

פוסטים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה