3 שלבים מהנים להשגת יכולת עסקית שמעלה ביצועים בעשרות ומאות אחוזים.

לבעלי עסקים מנוסים שמבינים איך הדברים עובדים מחוץ ללה לה לנד

כשהפרסום שלך הופך יותר זול,
כיף לך לעבוד עם הלקוחות החדשים,
ואתה מתחיל לשחרר לקוחות שכבר
מזה זמן העיקו עליך

אבל הרגשת שאתה חייב אותם, סימן
שאתה בכיוון של מציאת לקוח אידאלי.

 

באותו זמן המתחרים שלך לא מבינים את זה ולא יודעים לעשות את זה.
ואתה צובר יתרון לעומתם.

 

ביצוע המהלך שאראה כאן בעסק שלכם
מיועד לבעלי עסקים מנוסים

 

ומאפשר להם לדלג על ביצוע החלק הקשה בבחירת לקוח אידאלי – ויתור על כל השאר. עושים את זה, אבל בלי הכאב שבד"כ נלווה לכך.
לכן גם מצליחים לעשות זאת.

 

טווח הלקוחות מכיל מקרי קיצון שנראים נורמליים:
מצד אחד ישנם אלה שמשלמים ולא מיישמים ורוצים כסף חזרה.
ומצד שני אלה שרכשו ומשוכנעים שמדובר בחבילה בסגנון הכל כלול נוסח נופש באנטליה.

 


התפקיד שלכם מבחינתם הוא של היונה המושלמת: 
טבח, מארח, מלצר וכמובן פסיכולוג מנחם.

הלקוחות שאתם מחפשים הם מסוג אחר כמובן.

קודם כל, העזרה שלכם לקחה אותם צעדים משמעותיים קדימה.
דבר שני, כשהם מתקשרים אתם נהנים לענות.


3 לקוחות שמהחיבור ביניהם אני בונה את הלקוחה האידאלית שלי:

 


לקוחה נפלאה 1. אנאבלה שקד- מומחית בפסיכולוגיה אדלריאנית.

תכונות: נחושה. מוכנה לעבוד כמה שצריך. מבריקה.
פתוחה לאמירות מקצועיות שונות משהכירה. יש עוד ועוד, זה העיקר.
מהירות הגדילה העסקית שלה מטורפת.

לקוח מעולה 2. חוני איילון. המייסד והבעלים של "אביה" – חברת האכסנה הגדולה בארץ- 13 סניפים.

לפני 20 שנה הוא הסתכל וראה שבארצות מערביות יש ענף אדיר מימדים של אכסנת דברים שלא רוצים בבית, אבל צריכים. רק בבריטניה יש 2,000 עסקים כאלה.

כיזם חלוצי הוא הרים את הכובע ומאז ממשיך להרים. תמיד כשאנחנו מדברים, זה על הפיתוחים הבאים בעסק. יש לו חזון והוא כל הזמן מתקדם לכיוונו. עסק מורכב ומתקתק.

 

לקוח נפלא 3. עלי בן נחום. מייסד ובעלים של מועדון אומנויות הלחימה "קאיזן". כנראה הגדול בארץ.

האיש לא רק מאמן בחסד, אלא כל הזמן ממשיך לאמן,
כשהעסק יכול להתנהל בלעדיו.
איש של נתינה. חכם מאוד, מתכנן מזהיר ואופטימי אך ריאלי, יוזם, שקול, 
ונעים. כיף להיות איתו.

את התכונות שאספתם אתם
1. אוספים לפי קטגוריות
2. מדרגים לפי חשיבות
3. בונים פרופיל שמניע אתכם רגשית. זה הכי חשוב.
מכאן כל הכתיבה שלכם, כל השיווק שלכם, מופנה אליה/ו.

 

בחירת לקוח אידאלי מפסיקה את הכתישה שלך בעסק.

כמו שקורה בחודשים ששילמת לכולם, ולך לא נשאר כסף או כוח.

בהצלחה

ישעיהו ריב
קופירייטר ממיר

אם אתה מרגיש  לעומק שהעסק שלך צריך זריקת מרץ, ולעוף קדימה,
אני כנראה אסכים איתך וגם 

סיכוי גבוה שתוכל לקבל עזרה בשיפור התוצאות שלך

במה?
יש לי ערמות של נסיון – 17 שנה-  בתכנון, כתיבת ובניית תשתיות שיווק לעסקים, משפכי שיווק ודפי מכירה.

כמו כן אני מלווה בעלי עסקים ביצירת הוובינר שלהם – אירוע מכירתי
שהיתרון הגדול שלו – אפשר לבסס עליו עסק.

לא כל עסק, לא בכל תחום.
את זה צריך לבדוק לפני שנכנסים להשקעה משמעותית של זמן.


מזמין לפנות במייל חוזר לשיחה איתי ללא עלות.


על האפשרות של העסק שלך
להתקדם באמצעות וובינר ותשתיות שיווק לעסק,
שיהפכו אותו למכונה טובה יותר, שפועלת בשבילך.

פוסטים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה