מגנט לידים – מה זה, ואיך זה מביא לקוחות?

השאלות המרכזיות והתשובות להן, מהשטח

מגנט לידים – מה זה איך זה מביא לקוחות? למה השימוש במגנט לידים כל כך פופולארי?

את הדף ניסחתי אחרי שקיבלתי המון שאלות מאנשים שלא יודעים מה זה מגנט לידים.

רואים בו את האמת המקצועית – תשובות לשאלות שעליך לדעת לפני שאכתוב עבורך מגנט לידים.

מה זה 'מגנט לידים'?

כמושג מתחום השיווק, זה כל מתנה או ערך שניתנים לגולש כדי שישאיר את הפרטים שלו ברשימת הדיוור שלנו. זו חוליה מרכזית בבניית מערכת יחסי אמון עם הלקוח. אם עשית אותה גרוע, לא ייווצר אמון. רק אם עשית אותה טוב במיוחד ואפילו מדהים – לקוחות יבטחו בך וחלקם ייצור קשר על מנת לקנות

ישעיהו, אז למה אתה קורא למה שאתה עושה 'מגנט לידים'?

הלוואי שהייתי מוצא מונח שמסביר את הערך עבורך. להמחשת ההבדל בין מה שאני עושה למה שקיים בשוק, נאמר שאם המלה "מכונית" מתאימה למכונית צעצוע לילד כמו גם לבוגאטי מדגם La Voiture Noire  (בשווי 18.9 מיליון דולר)

מגנט לידים מתאים גם לקבלת צ'קליסט שמסביר על חיי המין של הצפרדעים, ומצד שני לדוח מיוחד/ספרון/ספר שאני כותב שמעביר מסרים שבחרתי לטובתך, באופן המתאים לקליטה וליצירת השפעה פסיכולוגית נכונה, למוח וללב של הלקוחות שלך.

אילו מנגנונים פסיכולוגיים אנחנו מניעים במוח של מי שבחר לקבל את מגנט הלידים שלנו?

1. הוא מכיר בנו כמי שנותן ערך בתחומנו, ומשלם על זה במשהו יקר לליבו – אימייל שלו.
2.
הוא קורא במגנט עצמו, ומבין איזה שירות או מוצר מעולה אנחנו נותנים, ובמקום להעלות התנגדויות כמו שאנחנו מכירים בשיחת מכירה, הוא משכנע את עצמו שכדאי לעבוד איתנו.
3. ככל שהוא ממשיך לקבל מאיתנו תוכן, יותר ויותר הוא רואה בנו אוטוריטה מקצועית ואישית שיכולה לעזור לו.
4. בחיבור המדויק שבין הערך, התוכן והעיצוב – אנחנו מתחילים לבנות מערכת יחסים מבוססת אמון והערכה.

יש כאן איזה 'טריק' ביחס לשיווק שכולם מכירים?

זה טריק שבגללו רשימות דיוור הן אמצעי השיווק עם החזר ההשקעה הכי גבוה שיש. את זה לא אני קבעתי, אלא מכוני סטטיסטיקה אמריקאים שבדקו מגוון תעשיות, משך שנים.

כשלקוח פוטנציאלי נרשם למגנט שלך, פעמים רבות הוא עוד לא בשל לקניה.
כבר עלתה לך בראש המחשבה "אה, זה לוקח זמן, על מה אני מוציא את הכסף שלי?"

הפוך! הפוך לגמרי!!! אתה מגיע למודעות שלו לפני כל המתחרים שלך.
אם מעכשיו תכתוב לו חומרים טובים באופן קבוע (מינ' פעם בשבוע) אתה זה שתישאר בתודעה שלו, כי למתחרים אין את אופציית השיווק הזו על השולחן. הם לא העיזו לעשות את זה ולכן מפסידים מראש כמות לקוחות שאתה יכול לחטוף.

וכאשר הוא יבשיל וירצה לרכוש, למי הוא יפנה?
לזה שעליו אף פעם לא שמע ורק ראה היום מודעה שלו בפייסבוק?
או אליך אחרי שכבר ראה סיפורי הצלחה של לקוחות שלך, ולכן כבר רוצה כאלה תוצאות, ויודע שאתה יודע לספק אותן?

תפעיל את ההגיון שלך.

מהם מרכיבי מגנט הלידים?

א. דף עם טופס ("דף נחיתה") אליו מגיעה התנועה מהמודעות שבקמפיין פייסבוק/גוגל וכו'.
ב.
דף תודה אליו מועברים הלידים אחרי שנרשמו בטופס.
ג.
קובץ לקריאה – בד"כ PDF – שבו מועברים מסרי הליבה.
ד.
סדרה של 5 מיילים שנשלחים לנרשמים בדף הנחיתה אוטומטית אחרי מילוי הפרטים. הפעולות שהם עושים: נותנים לנרשם את המגנט, יוצרים אוטוריטה שלנו, נותנים מידע שעבור הלקוח הוא יקר ערך.

למה הוא עובד?

כי לפני תכנון מגנט הלידים וכתיבתו אני חוקר ולומד מה הלקוחות הכי רוצים, וכותב עבורך חומר שפותר להם צורך וכאב מרכזי. למשל – איך למצוא קבלן אמין ומקצועי, שלא ינפח את העלויות, לא יאריך את משך הבניה ובסוף שיהיה להם בית איכותי כפי שהובטח להם.

למה שאדם יקרא עשרות עמודים עלי?

עם כל הכבוד, אתה בכלל לא מעניין אותו. יש לו צורך, כאב, והמגנט מדבר ישירות על הצורך והכאב שלו ועוזר לו לפתור אותם בצורה הטובה ביותר עבורו

ישעיהו, אתה יכול להבטיח לי תוצאות?

כן ולא. מניסיון בעשרות רבות של מגנטי לידים – הם תמיד עובדים, לאורך זמן.
מתי לא? כשלא מפרסמים בתקציב סביר לאורך זמן, כשלא מתמידים במשלוח אימיילים מנוסחים היטב לרשימת הדיוור ההולכת וגדלה, כשלא מבינים שזו תשתית תוכן שיווקית לטווח ארוך.

מישהו בתעשיית השיווק / פרסום יכול להבטיח לי תוצאות?

לא.

אז למה מבטיחים לי?

אל תשאל אותי.

איזה תקציב מינימלי עלי לשריין היום לקמפיין בפייסבוק?

המינימום הוא בין 100-500 ₪ ליום.
אם אתה מתכוון להשקיע פחות מזה אל תיכנס לפרסום.

ואם אין לי תקציב לפרסום?

יש מקורות חלופיים לפרסום, כמו עבודה אינטנסיבית עם שותפים (אפיליאייטס).
המלצה חד משמעית: אם אין לך נסיון רב בעבודה כזו, ואין לך כסף לפרסם, אל תעשה מגנט לידים.

למה מגנט לידים איכותי מחייב השקעה כספית רצינית?

בעלי עסקים אמורים לחשוב במספרים. שם אין זול או יקר, יש החזר השקעה. החזרתי את ההשקעה במכפלות שרציתי? השקעה טובה. לא החזרתי? לא טובה.  האם נכון לך לקנות מגנט לידים במבצע מרוכל בשוק, ושהכסף יעלם? בחשיבה עסקית – לא! בחשיבה רגשית – הרבה פעמים זה מה שאנשים עושים.

מה יותר טוב לעשות, מגנט לידים או דף מכירה?

לעסקים נותני שירותים, הכי טוב לעשות את שניהם. יחד הם יוצרים מערכת אוטומטית שמחממת לידים ומבצעת תהליך מכירה.

ישעיהו ריב
קופירייטר ממיר

פוסטים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה