
הבונה ההורס משכונת לקוחות-אלה-פנים
הבונה ההורס משכונת קליינטים-אלה-פנים 1. מצליחים לדמיין במחשבה שלכם מכרסם באורך רגל שלכם, עם שתי שיניים מכרסמות ענקיות בתחילת הפה שלו, דומה לבונה,שכל הזמן מכרסם
הבונה ההורס משכונת קליינטים-אלה-פנים 1. מצליחים לדמיין במחשבה שלכם מכרסם באורך רגל שלכם, עם שתי שיניים מכרסמות ענקיות בתחילת הפה שלו, דומה לבונה,שכל הזמן מכרסם
מותר לעוף על עצמי? 1. למה ש' ואני יודעים שהכתיבה תגרום לו להוביל את השוק בתחומו? מותר לעוף על עצמי? תעוף אחי, חופשי, תעופה עצמית
פעולה נועזת מעבר לקווי הקינוח איך פעולת גרילה ב- 0 עלות מעלה רווחים של מסעדה ב 10-20%? בסוף סעודת צהריים בטנדורי הרצליה פיתוח, עם היועץ
כמו מי צריך המשווק הנבון לחשוב כדי למכור: הדג, הדייג או הסושי? לחשוב כמו סושי זו כמובן שאלת הטעיה.בסושי יש אצות, והן לא חושבות. דייג
"תגיד ישעיהו, באמת נדפקה לך הקציצה שעל הכתפיים?" זה מה שאמר לי הבוקר היועץ העסקי שלי. "נכנסתי לאתר שלך, והתחלחלתי מהאודות,מה הקשר בין מה שאתה
7 הפעולות שקובעות האם הוובינר שלך יהפוך אותך לאושיה או יגרור אותך לתהום הנשיה למה בסוף יש וובינר שמוכר מעולה ויש כזה שמוכר לא משהו?שיווקתי
תרגיל הכתיבה שדוחף אותך להרוויח יותר באותה כמות עבודה זה תרגיל שקל מאוד לעשות, ומאוד קשה לעשות טוב. כי צריך בו אובייקטיביות מוחלטת, חסרת פניות,
1. למה אנשים כריזמטיים מעדיפים שאכתוב את המנגנון שמוביל להם את השיווק? תוצאות מדהימות בצד לרגע.זה בגלל שאני מחליף את הכאב בהנאה. (זו הצצה לתהליך
מתי קמפיין ממומן בטוח מצליח? התשובה קלה. אף פעם. 2. מתי יש לקמפיין סיכויים להצליח? איך אמר סון-דזו בפרק 4 ב"אמנות המלחמה"? "האסטרטג המנצח הוא זה
מרגיש כמו אבא גאה ביקרתי חבר, לא זכרתי והוא סיפר שלפני שנים ספורות הקים עסק והביא אותו למחזור של 22 מיליון דולר. כשנכנסתי אליו הביתה,
לכתוב זה קל. אין מחסום כתיבה כלל בעולם. לכתוב זה קל. חסמי כתיבה? מיותרים. לדבריו, מעולם לא היה לו כזה. השיטה פשוטה. הגה אותה קופירייטר
הדרך הכי טובה לקבל מלקוחות משוב חד משמעי שיעזור לנחושים בלבד למכור טוב יותר 1. סיימתי עכשיו פרויקט שיצא לעניות דעתי ברמת עשיה וגימור חריגות.
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.