האם אפשר להיות נגר מקצועי מעולה וכותב שיווקי שמייצר הכנסות גבוהות?
1. האם אפשר להיות נגר מקצועי מעולה וכותב שיווקי שמייצר הכנסות גבוהות? לא!2. וכל בעל מקצוע אמיתי יודע את זה. 3. בתוכנית לילה לפני כמה
1. האם אפשר להיות נגר מקצועי מעולה וכותב שיווקי שמייצר הכנסות גבוהות? לא!2. וכל בעל מקצוע אמיתי יודע את זה. 3. בתוכנית לילה לפני כמה
3 צעדים שיקלו עליך למכור את הקורס אונליין שלך לצערי הגדול, רק אחרי ששיווקתי כ- 10,000 קורסים בעלויות של אלפי שקלים לקורס,נחשפתי לסטטיסטיקה שפיענחה עבורי
לכתוב לסוריה ובחזרה – 20 שעות עם חושך ורוחות רפאים על המים באותן 20 שעות רצופות של הנהיגה בסירת המנוע מסוריה לעתלית, דרך קפריסין, מעין
🎯 כשקוראים בדה מרקר כותרת כמו "המושבניקית הישראלית שמצילה עסקים קטנים באמריקה" ואני רואה בכתבה את התמונה של Na'ama Moran (היפהפיה בתמונה לידי), שעשתה דרך
מלכודת הכתיבה הפתיינית: איך מקבלים הביתה רוסטביף מושלם תוך 20 דקות? קל! אחרי שקראתם שיש צורך בשמונים דקות עבודה התייאשתם מראש והתקשרתם למסעדת הבשרים האהובה
ממי, מה בין חביתה למכירה בכתיבה? ממי, מה בין חביתה למכירה בכתיבה?נתחיל בחביתה, רוצה?כבר אני עושה לך. כמה ביצים ממי? שלוש? עם קצת חלב, בצל
3 שיטות למכור יותר לרשימת הדיוור שלך הרבה בעלי עסקים וממלאי תפקידים מאבדים אנרגיה רק מלהסתכלעל רשימות תפוצה, כי הם רואים שם נושא טכני. יש
איך לייצר תוכן ברמה הכי גבוהה שלכם, ועכשיו מהר יותר? קשה לייצר תוכן? לפעמים כבר יצרת תוכן מצוין, אבל לא הגשת נכון. מה עושים? התוכן
איך לגרום לקוראים לרצות לשלם לכם? כדי להבין טוב, נבין איך הכי מהיר למנוע מהם לרצות לשלם לכם: כל שצריך זה לגרום ללסת התחתונה שלהם
איך לגרום לאיש שיווק ששכרת להיות הכי אפקטיבי עבורך? כגישה – תן לו להרגיש מוערך והוא יתן לך את הנשמה. תעשה ההיפך ומהר מאוד תצטרך
איך לקבל יתרון על המתחרים באופן שיטתי? להשתמש בעצלנות של הלקוחות שלנו כדי למכור יותר,ועל הדרך לעשות לנו חיים קלים? הלקוחות שלנו מפונקים, בדיוק כמונו.וזה
איך שינוי בכותרת הכפיל [כמעט] את כמות הקוראים? בשבועות האחרונים נכנסתי לפרויקט חלומות – פרויקט "חרוש" – שבאופן מחזורי מתקיים כבר כמה שנים, ובכל מחזור
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.