איך מחזירים אליך קהל ש'לא סופר' אותך ולא מגיע לוובינר שלך- בייחוד כזה שעד היום הקשיב לך?

בוקר שישי יצאתי להפסקה באגם ליד המשרד, 3 דקות הליכה לשם בצעדים איטיים.
ברבור לבן גדול גולש לכיווני מתקרב לקבל כמה פירורים,
אחרי כמה שניות מתאכזב,
מתהפך עם התחת הלבן הנוצתי שלו למעלה
ומחפש אוכל בקרקעית.

ברבור שוחה זה אצילות לשמה
ברבור הפוך זה קרקס

עד שאתה נזכר שהקרקס על חשבונך –
בעל עסק קטן היום שמתרוצץ
מפרויקט לפרויקט שעות ימים שבועות חודשים שנים,
ועד שנזכר שהמסרים שלו לא מעודכנים
התנופה שהיתה לו בקמפיין האחרון מזמן כבר דעכה –

הוא כבר לא שם לב שהוא נשמע כמו שמאמנת אחת אמרה לי השבוע:

"אם עוד אחד יספר לי על ‘אימון משנה-חיים’ – אני מתחרפנת.”


למה זה קורה?

1. “נוח כי מכירים אותי” – כשאתה כמה שנים בשוק, קל לחשוב שהשם שלך כבר מדבר.

2. קמפיינים שמסתירים את הבעיה – הם מביאים לידים, אבל לא מחדדים מסר. ועלות הליד מטפסת כי אין לך יתרון במסר.

3. AI בכל חור
בקליק אחד כולם מייצרים תוכן דומה. מעולה לעזרה, קטסטרופה לבידול.
התוצאה: הלקוח שומע את אותו הפיץ’ ממך, מאחרים… וממשיך לגלול.


החדשות הטובות? יש דרך אחרת


> לזקק רעיון מקורי שה AI לא ימציא במקומך.

> להפוך אותו למסר חד שנשען על מה שהלקוחות שלך באמת רוצים, לא מה שנדמה לך שאתה יודע, כמו כל היזמים.

> לבנות “מרסק קלישאות” שיהפוך כל “אימון משנה-חיים" חבוט לסיפור מסקרן שרק אתה יודע לספר ומשם לכתוב לך וובינר שמזיז ומעיר והכי חשוב – מוכר.

רוצה שישימו אליך לב – הלקוחות שטובים לך?

כתוב לי בפרטי

נדבר

ישעיהו ריב, דפי מכירה ממירים

ישעיהו ריבּ
מלווה בעלי עסקים לוובינרים ממירים

נ.ב. מי שחושב ש-AI יעשה את כל העבודה במקומו – צפוי לחטוף כמה כאפות ממציאות נושכת. את השורה שמזיזה ללקוח את הלב? היא עדיין מגיעה ממך.

להחזיר את החטופים כולם ועכשיו- מייד!

פוסטים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה